3DS Max Alapok (Render Motorok 1.)

Ebben a cikkben egy volt egyetemi előadásomat szeretném bemutatni. Pár diában összefoglaltam a 3DS Max beépített renderelő motorjainak azon elemeit, amit azoknak is érdemes ismerniük, akik még csak most találtak rá a programra. Szeretném hangsúlyozni, hogy a diasor korántsem tér ki olyan részletességgel a beállításokra, mint ahogy azt - ez a méltán közkedvelt - program megérdemelné, viszont az előadás időkorlátja miatt, és a tantárgy tematikáját figyelembe véve, ezt sikerült kihoznom belőle. 🙂

Lássuk is, miről van szó:

Dia1
Dia2
Dia3
Dia4
Dia5
Dia6
Dia7
Dia8
Dia9
Dia10
Dia11
Dia12
Dia13
Dia14 1
Dia15 1
Dia16 1
Dia17 1
Dia18 1
Dia19 1
Dia20 1
Dia21 1
Dia22 1
Dia23 1